Найбільш поширені питання

Як перевірити, чи продукт доступний?

Якщо розмір відображається на нашому сайті це означає, що він доступний і можна його придбати. Приблизний термін реалізації замовлення вказаний для кожного продукту.

Як правильно підібрати розмір взуття?

Під фотографіями даної моделі знаходиться таблиця з довжиною устілки, з якої ви можете вибрати потрібний розмір. Якщо немає таблиці, ви можете отримати інформацію про довжину устілки, задаючи питання на чаті або електронною поштою: info@eobuv.com.ua

Як ви можете отримати більш детальну інформацію про наші товари?

Ви можете задати питання по електронній пошті або по телефону.

Чи товари, які знаходяться на сайті оригінальні?

Так, всі товари які представлені в асортименті магазину 100% оригінал з гарантією 2 роки.

Як отримати знижку?

Будь-яка інформація про поточні акції і знижки відправляються електронною поштою після того, як ви підпишетеся на нашу розсилку. Після підписання на розсилку новин на адресу електронної пошти відправляється привітальний ваучер на суму 250 гривень.

Як оформити замовлення?

Замовлення можуть бути розміщені на нашому сайті, по телефону та електронною поштою.
Телефон:
+380947100025
+380443602480
Електронна пошта: info@eobuv.com.ua

Який загальний термін реалізації замовлення?

Інформація про строк реалізації замовлення вказана для кожного продукту.
Про кожен етап реалізації замовлення ми повідомляємо, висилаючи повідомлення на вашу електронну адресу. Статус замовлення можна перевірити також після входу на ваш акаунт. У виняткових ситуаціях термін реалізації замовлення може бути продовжений до 14 днів - про таку затримку ми негайно повідомимо по телефону або електронною поштою.
Увага! Термін реалізації і доставки замовлень не включає суботи, неділі та святкових днів.

Як відмінити замовлення?

Для того, щоб відмінити замовлення потрібно повідомити Офіс Обслуговування Клієнта за номером: +380947100025 та +380443602480, або ж написавши на електронну пошту: info@eobuv.com.ua

Як змінити оформлене замовлення?

Для того, щоб внести змінити в оформлене замовлення потрібно повідомити Офіс Обслуговування Клієнта за номером: +380947100025 та +380443602480, або ж написавши на електронну пошту: info@eobuv.com.ua

Як я можу отримати замовлений товар і яка вартість доставки?

Спосіб доставки вибрати під час оформлення замовленні. Детальну інформація про вартість доставки можна знайти за адресою:
Витрати по доставці

Чи можна домовитись з кур'єром на визначену годину отримання посилки?

На жаль, у нас немає ніякого впливу на час доставки посилки одержувачу. Якщо ви хочете визначити конкретний час доставки, будь ласка, зв'яжіться з місцевим офісом кур'єрської компанії. На момент виходу посилок зі складу, ми надсилаємо електронною поштою повідомлення, в якому вказується трек-номер посилки, завдяки якому ви можете відстежувати її на веб-сайті постачальника.

Чи можна замовити інші кольори продуктів?

Всі кольори, доступні в нас в продажі представлені на сайті. Якщо колір не представлений, це означає, що він в нас не доступний.

Чи можу я замовити товари, які не доступні у продажі на сторінці eobuv.com.ua?

Немає такої можливості. Всі продукти, які знаходяться в продажі, представлені на сторінці. Якщо на сайті не доступний даний розмір, ви можете перевірити можливість замовлення, відправляючи запит до Підтримки Клієнтів.

Чи можна вносити змінити в замовлення або спосіб його оплати?

Щоб внести зміни в ваше замовлення, будь ласка, зв'яжіться з Підтримкою Клієнтів.

Чи можна відмінити замовлення?

Замовлення можна відмінити, для цього зв'яжіться з Підтримкою Клієнтів.

В який строк ви можете повернути або обміняти замовлений товар?

Повернення або обмін придбаного продукту може бути здійснене протягом 30 днів з дати доставки.

Як можна повернути або обміняти продукт?

Для повернення або обміну купленого продукту необхідно заповнити форму повернення/обміну яку ви отримали в супроводі з посилкою і відіслати її до нас разом з продуктом.
Детальна інформація доступна за адресою:
https://www.eobuv.com.ua/povernennja-i-obmin
Увага! Ми не приймаємо посилок післяплатою.

На яку адресу відправити посилку на повернення або обмін?

Посилки повинні бути повернені нам за адресою:
TMM Express
08-322
вул. Броварська 1
с. Проліски
Бориспільський район
Київська область
Україна (eobuv.com.ua)

Яким чином і в який час повертаються гроші за повернення продукту?

Ми проводимо повернення оплати протягом 3-5 днів з моменту отримання посилки за вказаним номером рахунку клієнта. Якщо ваше замовлення було оплачено за допомогою PayPal, повернення оплати має бути здійснене через той же обліковий запис служби, з якою була проведена оплата.

Як подати скаргу на продукт, який ви придбали?

Скарги на продукт можуть подаватись протягом двох років з моменту покупки. Щоб це зробити, необхідно описати дефект, що викликає скарги та опис разом з вашим продуктом надіслати на нашу адресу:
TMM Express
08-322
вул. Броварська 1
с. Проліски
Бориспільський район
Київська область
Україна (eobuv.com.ua)
До опису слід прикріпити підтвердження покупки. Якщо ви його не маєте, необхідно вказати дані покупця, щоб знайти його в нашій системі.

Вгору
«
»