30 днів на повернення
гарантія задоволення
Швидка відправка

Найбільш поширені питання

Як перевірити, чи продукт доступний?

Якщо розмір відображається на нашому сайті це означає, що він доступний і можна його придбати. Приблизний термін реалізації замовлення вказаний для кожного продукту.

Як правильно підібрати розмір взуття?

Під фотографіями даної моделі знаходиться таблиця з довжиною устілки, з якої ви можете вибрати потрібний розмір. Якщо немає таблиці, ви можете отримати інформацію про довжину устілки, задаючи питання на чаті або електронною поштою: info@eobuv.com.ua

Як ви можете отримати більш детальну інформацію про наші товари?

Ви можете задати питання по електронній пошті або по телефону.

Чи товари, які знаходяться на сайті оригінальні?

Так, всі товари які представлені в асортименті магазину 100% оригінал з гарантією 2 роки.

Як отримати знижку?

Будь-яка інформація про поточні акції і знижки відправляються електронною поштою після того, як ви підпишетеся на нашу розсилку. Після підписання на розсилку новин на адресу електронної пошти відправляється привітальний ваучер на суму 250 гривень.

Як оформити замовлення?

Замовлення можуть бути розміщені на нашому сайті, по телефону та електронною поштою.
Телефон:
+380947100025
+380443602480
Електронна пошта: info@eobuv.com.ua

Який загальний термін реалізації замовлення?

Інформація про строк реалізації замовлення вказана для кожного продукту.
Про кожен етап реалізації замовлення ми повідомляємо, висилаючи повідомлення на вашу електронну адресу. Статус замовлення можна перевірити також після входу на ваш акаунт. У виняткових ситуаціях термін реалізації замовлення може бути продовжений до 14 днів - про таку затримку ми негайно повідомимо по телефону або електронною поштою.
Увага! Термін реалізації і доставки замовлень не включає суботи, неділі та святкових днів.

Опис статусів замовлень:

1) Необслужене - Ваше замовлення прийняте, але все ще знаходиться в процесі обробки.
2) Очікує на оплтау - ми очікуємо, що замовлення буде сплачено протягом 5 календарних днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде автоматично анульоване.
3) Очікує на доставку - замовлений Вами товар очікує доставки з іншого складу. Орієнтовний термін доставки складає 2-3 робочих дні.
4) Готове до відправки - обробка Вашого замовлення успішно завершена,і воно направлене у відділ логістики. Там вантаж буде перевірений і запакований.
5) Відправлене - Ваше замовлення вже має номер транспортної накладної і відправляється за вказаною адресою.
6) Анульоване - замовлення було анульоване, тому що не було оплачене або ж від нього відмовилися. Не маємо можливості відновити дане замовлення. Заявлені товари будуть знову доступні в нашому інтернет-магазині протягом 24 годин.
7) Повернення - замовлення було перевірено та успішно оброблено відділом повернень. Протягом 7 робочих днів сума за товар, який повернули буде на Вашій картці.
8) Неприйняте замовлення - Ваше замовлення було повернуте нам. Якщо у Ви все-таки зацікавлені в покупці - можете оформити нове замовлення.

Як відмінити замовлення?

Для того, щоб відмінити замовлення потрібно повідомити Офіс Обслуговування Клієнта за номером: +380947100025 та +380443602480, або ж написавши на електронну пошту: info@eobuv.com.ua

Як змінити оформлене замовлення?

Для того, щоб внести змінити в оформлене замовлення потрібно повідомити Офіс Обслуговування Клієнта за номером: +380947100025 та +380443602480, або ж написавши на електронну пошту: info@eobuv.com.ua

Як я можу отримати замовлений товар і яка вартість доставки?

Спосіб доставки вибрати під час оформлення замовленні. Детальну інформація про вартість доставки можна знайти за адресою:
Витрати по доставці

Чи можна домовитись з кур'єром на визначену годину отримання посилки?

На жаль, у нас немає ніякого впливу на час доставки посилки одержувачу. Якщо ви хочете визначити конкретний час доставки, будь ласка, зв'яжіться з місцевим офісом кур'єрської компанії. На момент виходу посилок зі складу, ми надсилаємо електронною поштою повідомлення, в якому вказується трек-номер посилки, завдяки якому ви можете відстежувати її на веб-сайті постачальника.

Чи можна замовити інші кольори продуктів?

Всі кольори, доступні в нас в продажі представлені на сайті. Якщо колір не представлений, це означає, що він в нас не доступний.

Чи можу я замовити товари, які не доступні у продажі на сторінці eobuv.com.ua?

Немає такої можливості. Всі продукти, які знаходяться в продажі, представлені на сторінці. Якщо на сайті не доступний даний розмір, ви можете перевірити можливість замовлення, відправляючи запит до Підтримки Клієнтів.

Чи можна вносити змінити в замовлення або спосіб його оплати?

Щоб внести зміни в ваше замовлення, будь ласка, зв'яжіться з Підтримкою Клієнтів.

Скільки часу маю для оплати замовлення?

Для оплати замовлення чекаємо 3 днів. Якщо ми не отримаємо оплату протягом цього часу Ви отримаєте електронне повідомлення з нагадуванням. Від цього часу у Вас буде 2 додаткових дні, щоб урегулювати оплату. Якщо ми не отримаємо оплату протягом 5 днів - замовлення буде автоматично анульоване.

Чи можна відмінити замовлення?

Замовлення можна відмінити, для цього зв'яжіться з Підтримкою Клієнтів.

В який строк ви можете повернути або обміняти замовлений товар?

Повернення або обмін придбаного продукту може бути здійснене протягом 30 днів з дати доставки.

Який чином здійснити обмін?

В нашому магазині система обміну здійснюється шляхом повернення коштів за відправлений назад товар і повторну покупку нового замовлення. Щоб бути впевненим, що товар зарезервовано потрібно оформити нове замовлення саме зараз. Якщо хочете почекати з оплатою до моменту отримання коштів за попереднє замовлення, то складаючи замовлення виберіть оплату карткою. Ваше замовлення буде в резервації 5 днів. Ми не перечислюємо кошти з одного замовлення на інше.

На яку адресу відправити посилку на повернення або обмін?

Посилки повинні бути повернені нам за адресою:
- Для відправки посилки через Meest Express вкажіть адресу – 79035, м. Львів, вул. Зелена 147, отримувач – Росан Глобал Eobuv.com, номер тел. 0676702303. Для відправки чере Meest Express виберіть послугу до Дверей.
- Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан (Повернення Eobuv.com).
- Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу – 79000, м. Львів, вул. Словацького 1 а/с 79.

Яким чином і в який час повертаються гроші за повернення продукту?

Якщо Ви здійснили передоплату на сайті через платіжну систему PayU повернення коштів відбудеться на картку з якої ми отримали оплату протягом 3-5 днів від моменту отримання та перевірки повернення. Якщо оплату здійснили кур’єру готівкою при отриманні повернення коштів можемо здійснити на картку Вашого банку протягом 7 банківських днів від моменту отримання та перевірки повернення. В особливих ситуаціях час може бути дещо довшим але не перевищуватиме 14 днів.

Як подати скаргу на продукт, який ви придбали?

Скарги на продукт можуть подаватись протягом двох років з моменту покупки. Щоб це зробити, необхідно описати дефект, що викликає скарги та опис разом з вашим продуктом надіслати на нашу адресу:
- Для відправки посилки через Meest Express вкажіть адресу – 79035, м. Львів, вул. Зелена 147, отримувач – Росан Глобал Eobuv.com, номер тел. 0676702303. Для відправки чере Meest Express виберіть послугу до Дверей.
- Для відправки посилки через Нову Пошту вкажіть Відділення Нова Пошта №3, вул. Угорська 22, тел. +380504301430, отримувач – СП Росан (Повернення Eobuv.com).
- Для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу – 79000, м. Львів, вул. Словацького 1 а/с 79.
До опису слід прикріпити підтвердження покупки. Якщо ви його не маєте, необхідно вказати дані покупця, щоб знайти його в нашій системі.

Вгору
«
»